top of page
msgtop

כיצד לנהוג בעת תאונה ומה צריך לעשות עם ביטוח הרכב

במאמר זה נסביר כיצד יש לנהוג בעת תאונת דרכים ומה עליכם לעשות עם ביטוח הרכב והחברה המבטחת.

ראשית, תמיד בדקו האם יש נפגעים בגוף ודאגו להעניק להם טיפול רפואי מהיר.

 

במקרה ואין נפגעים בגוף יש לנהוג על פי הכללים הבאים.
 

  1. יש לצלם את האירוע, מיקום הרכבים והנזק. בכל הטלפונים הסלולארים יש כיום מצלמה וניתן להשתמש בה לתיעוד האירוע. תיעוד זה יעזור במידה והצד השני יהיה מעוניין להפוך נזק קטן לזנק משמעותי בעל ערך על חשבונכם או על חשבון חברת הביטוח.
  2. רשמו באופן מדויק את פרטי הנהג מתוך תעודת הזיהוי שלו ורישיון הנהיגה וקבלו את מספר הטלפון הנייד שלו.
  3. רשמו את פרטי הרכב מתוך הרישיון הרכב.
  4. ביטוח רכב – העתיקו את הפרטים מתעודת ביטוח החובה ותעודת ביטוח מקיף או צד ג במידה וקיימים. הקפידו לרשום גם את פרטי חברת הביטוח או סוכן הביטוח. במידה והפוליסה לא נרכשה אצל חברת ביטוח ישירה, בקשו את פרטי סוכן הביטוח.
  5. מסרו לצד השני את אותם הפרטים שלקחתם ממנו.
  6. במידה ויש צורך לגרור את הרכב – צרו קשר עם חברת הגרירה. ייתכן ותתבקשו לתת את פרטי כרטיס האשראי לפיקדון.
  7. צרו אתנו קשר ואנו נלווה אתכם ונסביר לכם כיצד לפעול.


במידה והתאונה התרחשה אחרי שעות הפעילות שלנו ניתן לחייג למשרדנו ולקבל מידע ע"י המוקד 24 שעות שלנו

לאחר תאונה ובמידה והרכב הוא בר נסיעה ניתן לפנות :
באזור נהריה, עכו וכרמיאל - מוסך קובי 04-9829129 או 050-7257131 (תאונות באזור עכו נהריה)
חיפה והקריות- מוסך אלון 052-8784000 (אפשר להכניס רכב גם בלילה, יש שומר)
אזור המרכז- מוסך האומן - רח' הסדנא 23 חולון, טלפון: 03-6836314 או 03-6813445

 

מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה מפתיעה במהירות מדהימה!

 

תודה על הפניה! נחזור אליכם בהקדם

במידה והרכב אינו בר נסיעה, יש לגרור את הרכב.

המידע לגבי חברת הגרירה מצוין על גבי תעודת החובה.

במידה ואינכם מוצאים את תעודת החובה, חייגו אלינו: מוקד השירות  24/7 שלנו יפנה אתכם לחברת הגרירה שלכם.

 

כיצד לפעול בעת תאונה?

 
bottom of page