הצהרת נגישות
נגישות המבנה
רוזן ענק הביטוח מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות.ולכן נוקטת בכל האמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות והתקנות הנובעות מחוק זה – התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמות הנגישות לשירות. הנגשת השירותים הניתנים לציבור הלקוחות כוללת התאמות לצרכי הלקוח.
פרטים ליצירת קשר – רכזת נגישות רוזן ענק הביטוח
הסוכנות מינתה כרכז נגישות את מנהלת התפעול בסוכנות, הילה מורי המשמשת כתובת לכל פנייה בנושא.לכל שאלה או בירור ניתן לפנות במכתב להילה בכתובת: שדרות הגעתון 46, נהריה, או במייל לכתובת הדוא"ל ל t103@9825555.co.il
או בטלפון: 04-9825555 שלוחה 110
הסדרי נגישות
לנוחיות ציבור הלקוחות, להלן הסדרי הנגישות הקיימים בסוכנות נכון ליום 28.4.20 רוזן ענק הביטוח פועלת בימים אלו לביצוע כל ההתאמות הנדרשות להנגשת המשרדים המיועדים לקבלת הקהל בסניפי הסוכנות.עד להשלמת ביצוע כל ההתאמות הנדרשות, נשמח לעמוד לרשות כל אדם עם מוגבלות הנדרש לסיוע בקבלת השירות במוקדים אלו, תוך מתן מענה הולם ושוויוני.
סניף נהריה
כתובת: שד' הגעתון 46 , נהריה
טל: 9825555 – 04 | פקס: 04-9820555
שעות פעילות: א-ה 8:00-19:00 | שישי 8:00-12:00
הסדרי נגישות:
מיקום חניית נכים: קיימת ברחוב במרחק כ- 100 מ' בערך מהסניף
מיקום שירותי נכים: שירותים ציבוריים ממול המשרד, במרחק כ-100 מטר
כניסה אחורית מותאמת לכסא גלגלים, גישה נוחה. קיימת מעלית מתאימה לכסא גלגלים.
סניף צ'ק פוסט
כתובת: שד' ההסתדרות 47, מפרץ חיפה
טל: 8726166 – 04 | פקס: 04-8420782
שעות פעילות: א,ג,ה 8:30-19:00 ב,ד 8:30-17:00 שישי 8:00-12:00
הסדרי נגישות:
מיקום חניית נכים: קיימת בחניית הבניין
מיקום שירותי נכים: בקומת הכניסה לבניין
הכניסה מותאמת לכסא גלגלים, גישה נוחה. קיימת מעלית מתאימה לכסא גלגלים.
סניף נווה שאנן
כתובת: חניתה 17, חיפה
טל: 8717666- 04 | פקס: 04-8714111
שעות פעילות: א,ג,ה 9:00-18:00 | ב,ד 9:00-17:00 | שישי 8:00-12:00
הסדרי נגישות:
מיקום חניית נכים: קיימת ברחוב במרחק כ- 30 מ' בערך מהסניף.
אין כניסה מותאמת לכסא גלגלים , צוות המשרד יוכל לסייע במידת הצורך בתיאום טלפוני מראש.
אין שירותי נכים.
סניף ק. מוצקין
כתובת: שד' משה גושן 32, קרית מוצקין
טל: 8581100 -04 | פקס: 04-8582200
שעות פעילות: א,ד,ה 9:00-19:00 | ב 9:00-18:00 | ג 9:00-17:00 | שישי 8:00-12:00
הסדרי נגישות:
מיקום חניית נכים: קיימת ברחוב במרחק כ- 30 מ' בערך מהסניף.
אין כניסה מותאמת לכסא גלגלים , צוות המשרד יוכל לסייע במידת הצורך בתיאום טלפוני מראש.
אין שירותי נכים.
סניף ק. אתא
כתובת: העצמאות 85, קריית אתא
טל: 6666700 – 04 | פקס: 04-8400148
שעות פעילות: א,ג,ה 8:30-19:00 | ב,ד 8:30-16:30 |
שישי 8:00-12:00
הסדרי נגישות:
מיקום חניית נכים: ניתן לחנות בסמוך לסניף.
הכניסה מותאמת לכסא גלגלים, גישה נוחה.
אין שירותי נכים.
סניף כרמיאל
כתובת: שד' קק"ל 94, כרמיאל
טל: 9583958 – 04 | פקס: 04-9581175
שעות פעילות: א,ג,ה 9:00-19:00 | ב 9:00-17:00 | ד 9:00-18:00 | שישי 8:00-12:00
הסדרי נגישות:
מיקום חניית נכים: קיימת ברחוב במרחק כ- 100 מ' בערך מהסניף.
הכניסה מותאמת לכסא גלגלים, גישה נוחה.
אין שירותי נכים.
סניף יוקנעם
כתובת: יוקנעם, מרכז מסחרי חדש
טל: 9594449 – 04 | פקס: 04-9891032
שעות פעילות: א,ג,ד,ה 8:00-13:15 | 16:15-19:00
ב 8:00-13:15 | שישי 9:30-12:00
הסדרי נגישות:
מיקום חניית נכים: קיימת ברחוב במרחק כ- 100 מ' בערך מהסניף.
הכניסה מותאמת לכסא גלגלים, גישה נוחה.
אין שירותי נכים.
בכל סניפינו ניתן להיכנס בליווי כלב נחייה
לטובת אנשים לקויי שמיעה וחירשים ניתן ליצור עמנו קשר לגבי כל נושא בכתובת מייל כללית rosen@9825555.co.il או בקו וואטסאפ (WhatsApp) 049825555
צוות העובדים בכל הסניפים ישמחו לסייע בכל נושא בתיאום טלפוני מראש.
בכל במקרה ונדרשות התאמות נוספות או אחרות לשם יצירת נגישות, החברה מינתה כרכזת נגישות את מנהלת התפעול, הילה מורי המשמשת כתובת לכל פנייה בנושא.
לכל שאלה או בירור ניתן לפנות במכתב להילה מורי בכתובת: שדרות הגעתון 46, נהריה, או במייל לכתובת הדוא"ל ל t103@9825555.co.il
או בטלפון: 04-9825555 שלוחה 110
מוקדי שירות טלפוני
רוזן ענק הביטוח מחזיקה במוקדי שירות טלפוניים במטרה לתת ללקוחותיה מענה אדיב ויעיל בכל תחומי פעילותה. כחלק ממתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלות, בוצעו ההתאמות הבאות בנושא זה:
מסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים – הסוכנות מעמידה לרשות לקוחות עם מוגבלות אפשרויות למסירת מידע באמצעי תקשורת נוספים, כגון- קו וואטסאפ עסקי, דוא"ל, פקס, דואר. לצורך קבלת שירות זה על הלקוח לבקשו מנציג השירות או לחלופין לפנות לרכז הנגישות כמפורט לעיל.
המענה הקולי הונגש, והמידע מושמע בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.
נציגי השירות שלנו עברו תדרוך לגבי נגישות בהמשך תתואם גם הדרכה הכוללת גם התנסות חווייתית.
במידה ונדרשות לך התאמות נוספות או אחרות, תוכל לפנות לרכז הנגישות בדוא"ל t44@9825555.co.il
נגישות האתר
אנו מאמינים כי האינטרנט צריך להיות זמין ונגיש לכל אדם, ללא קשר לנסיבות וליכולת. כדי לממש זאת, אנו שואפים לדבוק בקפדנות ככל האפשר בהנחיות הנגישות לתוכן ברשת האינטרנט ברמת AA. עמידה בהנחיות אלו מסייעת לנו להבטיח כי האתר נגיש לכל האנשים: אנשים עיוורים, אנשים עם לקויות מוטוריות, ליקוי ראייה, אפילפסיה, עיוורון צבעים, מוגבלות קוגניטיבית ועוד.
האתר של רוזן ענק הביטוח עוצב מראש כך שיהיה מותאם לכל משתמש בהתאם לדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 ובהתאם להמלצות להנגשת תכני אתרי אינטרנט WCAG) 2.0).
- האתר כתוב בצורה סמנטית, עם תגיות HTML מקובלות והיררכיית תוכן. בנוסף, מוטמעות באתר תכונות ה- ARIA (יישומי אינטרנט עשירים נגישים) על מנת להבטיח שמשתמשים הנעזרים בקורא מסך יוכלו לקרוא, להבין ולהנות מפונקציות האתר.
- תמונות מכילות תגיות ALT (טקסט חלופי) אשר מספקות מידע בהיר ופשוט אודות תוכן התמונה.
- התוכן מותאם לכל קוראי המסכים הפופולריים כולל JAWS ו- NVDA.
- אלמנטים דקורטיבים מוסתרים מקוראי מסך.
- האתר מותאם לניווט במקלדת: זה כולל את היכולת לנווט באתר באמצעות מקשי Tab ו- Shit + Tab, להפעיל תפריטים ושדות בחירה עם מקשי החצים ולסגור אותם באמצעות Esc. זה כולל גם הפעלת לחצנים וקישורים באמצעות מקש Enter, ניווט בין רכיבי רדיו ובין תיבת סימון באמצעות מקשי החצים, ומילוי שלהם באמצעות מקש הרווח או מקש Enter.
- נבדקה התאמה של הסדר החזותי של פריטים והסדר שלהם בניווט באמצעות TAB.
- סימן הפוקוס בעת שימוש במקלדת ברור וחזק.
- דפים פנימיים מכילים בנוסף לתפריט הראשי גם "פירורי לחם" לניווט היררכי.
- משתמשים במקלדת ימצאו תפריטים לניווט מהיר ודילוג על תוכן.
- קישורים מודגשים באמצעות צבע ומשקל הטקסט.
- הניגודיות של טקסטים באתר גבוהה, כדי להקל על הקריאה עבור משתמשים עם ליקוי ראיה.
- משתמשים עם מכשירי שמיעה עלולים לחוות כאבי ראש או בעיות אחרות בגלל השמעת שמע אוטומטית. באתר זה לא מופעל כל שמע אוטומטי.
- כאשר יש קטעי וידאו לצפייה באתר, מצורפים להם גם הסברים טקסטואלים עבור כבדי שמיעה.
התאמה אישית של תכונות באמצעות ממשק הנגישות
ישנם כמה אלמנטים שאינם נגישים כברירת מחדל. לשם כך אנחנו יצרנו ממשק נגישות, המאפשר לאנשים עם מוגבלות ספציפית להתאים את האתר ולעצב אותו לצרכים האישיים שלהם. הגישה לאפשרויות הנגישות מתבצעת באמצעות לחיצה על לחצן הנגישות הכחול עם סמל כיסא הגלגלים בחלק הימני התחתון של המסך.
ההגדרות המותאמות אישית נשמרות במכשיר של המשתמש במשך 30 יום, כך שאין צורך להגדירן בכל יום מחדש. אלו אפשרויות ההתאמה שאנו מאפשרים על מנת לספק חוויית שימוש מצויינת לכל משתמש:
- התאמות פרופיל צבע – האתר עוצב מראש כך שהצבעים בו יהיו ניגודיים ונוחים לקריאה תמיד. משתמשים שמעוניינים בכל זאת לשנות את פרופיל הצבע יכולים לבחור בין מצב ניגודיות גבוהה, ניגודיות הפוכה ורקע בהיר.
- כתב – ניתן להגדיל את גודל הכתב ולשנות את הגופן מגופן מסוגנן לגופן סנס-סריף פשוט יותר לקריאה.
- אנימציות – משתמשים עם אפילפסיה עלולים להיות מושפעים מוידאו, הבהובים ריצודים ואנימציות. האתר לא מכיל וידאו ברקע. הוא כן מכיל אנימציית פתיחה בכל הדפים ואנימציות כניסה עדינות. משתמשים יכולים לעצור את כל ההנפשות האלו בלחיצת כפתור.
- סמן עכבר – באתר פועל סמן עכבר עגול יחודי. ניתן לעבור לסמן עכבר סטנדרטי באמצעות ממשק הנגישות.
- הדגשת קישורים – המשתמשים יכולים לבחור להדגיש קישורים בקו תחתי, על מנת לעשות אותם בולטים יותר לעין.
- פתיחת קישורים חצוניים בחלון הראשי – כברירת מחדל קישורים חיצוניים נפתחים בלשונית חדשה (target="_blank"). באמצעות ממשק הנגישות ניתן להגדיר פתיחה של קישורים חיצוניים באותו חלון.
תאימות דפדפן ותמיכה טכנולוגית
אנו שואפים לתמוך במערך הרחב של הדפדפנים והטכנולוגיות המסייעות ככל האפשר, כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לבחור בכלים המתאימים ביותר עבורם, עם כמה שפחות מגבלות. אנחנו תומכים בכל הדפדפנים המהווים מעל 95% מנתח שוק המשתמשים כולל גוגל כרום, מוזילה פיירפוקס, אפל ספארי, אופרה ומיקרוסופט אדג', JAWS ו- NVDA (קוראי מסך), שניהם עבור חלונות ומשתמשי MAC.
הערות, הערות ומשוב
למרות המאמצים הרבים בהם נקטנו על מנת לאפשר לכל אחד להתאים את האתר לצרכיו, עדיין עשויים להיות דפים או קטעים שאינם נגישים במלואם, שנמצאים בתהליך הנגשה או שחסר פיתרון טכנולוגי הולם שמאפשר להנגיש אותם.
אם מצאת תקלה, אם אתה מתקשה להשתמש בהיבט כלשהו באתר או אם יש לך רעיונות לשיפור, נשמח לשמוע ממך. הסוכנות מינתה כרכז נגישות את מנהלת התפעול בסוכנות, הילה מורי המשמשת כתובת לכל פנייה בנושא. לכל שאלה או בירור ניתן לפנות במכתב להילה מורי בכתובת: שדרות הגעתון 46, נהריה, או במייל לכתובת הדוא"ל ל t103@9825555.co.il
או בטלפון: 04-9825555 שלוחה 110